5 Mart 2010 Cuma

Manga'nın Eurovision şarkısı belli oldu!

NTV'de Can Dündar'ın sunduğu Canlı Gaste programına katılan Manga'nın solisti Ferman, Eurovision yarışması için besteledikleri şarkı ile ilgili merak edilenleri cevaplarken müzik eleştirmeni Naim Dilmener konuyla ilgili değerlendirmelerde bulundu.

Eurovision Şarkı Yarışmasında Türkiye’yi temsil etmek üzere TRT tarafından seçilen Manga, Eurovision şarkısını 03 Mart'da ilk kez TRT ekranlarında İngilizce olarak seslendirdi.

55. Eurovision Şarkı Yarışması'nda Manga grubu, Türkiye'yi "We Could Be The Same (Aynı Olabiliriz)" adlı İngilizce şarkıyla temsil edecek. Yarışma, 25-29 Mayıs tarihlerinde Norveç'in başkenti Oslo'da gerçekleştirilecek.

"Aynı olabiliriz" temasıyla yola çıkılarak hazırlanan şarkı, küresel mesajlar içermeyi hedefliyor.

ÜNLÜLER EUROVISION ŞARKIMIZ İÇİN NE DEDİLER ?
Murat Yeter: Batı’nın dozu fazla kaçmış. Şarkı biraz ortalama geldi.
Mazhar Alanson: Çok beğendim, hedefimiz ilk beşe girmektir, ileri!
Metin Özülkü: Şarkı geçen yıl Hadise’nin şarkısına göre sıradan geldi. Pek heyecanlandırmadı. maNga çok sevdiğim bir grup, çocuklar çok başarılı. Ancak şarkıda ilk dinlendiğinde çarpıcı gelen bir unsura rastlamadım. İcralarına diyecek laf yok ama şarkının melodik yapısı beni tatmin etmedi.
Kayahan: Şarkı çok güzeldi, çok beğendim. Başarılar diliyorum. Yarışma meselesi farklıdır ama şansları büyük.
Özdemir Erdoğan: maNga’yı beğenen bir kişiyim. maNga çok iyi bir seçim. Şarkı olarak da, grup olarak da hiçbir sıkıntı yok. Çocukların yaptığı müziğe kimse hiçbir şey diyemez. Ancak geçen yıl Hadise’nin şarkısında olduğu gibi vuruldum diyebileceğim bir büyüsü yok. Her şey çok kusursuz ama şarkının ışığı yok. Yurtdışından gelen oylarla ortalarda yer alabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder